Frågor & svar


Tänkte svara på dessa ↑ frågor! Inte intresserad? Scrolla ner! :)

Svar till Anonym: Jo, jag förstår. Tack så mycket!
Svart till Miriam:
1. Alex är 16 år, men fyller 17 i år.
2. Julia är då hennes 'halvsyster', om man ens kan säga så? Alex's pappa gifte sig med Julia's mamma, hehe. Och i kapitel 1 skrev jag; "när jag såg att Victoria och Julia var där fick jag rysningar", så de är pretty much 'fiender', eller de gillar iallafall inte varandra.
3. I New York. .. nej jag skojar, de bor i London.

Och tack! Själv tycker jag att det här kapitlet var pretty lame, men ja.. och det kommer verkligen inte bli en 'fjortis grej' - I promise!

Som jag sa tidigare; nästa kapitel kommer ut i slutet av veckan! Har flera prov & läxförhör den här veckan, så måste sitta och plugga fram tills fredag.. :)


Kommentarer
Simon Kavel (Cowell)

Good work @kplover_123!

2012-02-07 @ 23:06:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0